2012. október 1., hétfő

Random képek

Vannak bejegyzések, ahol a címből egyáltalán nem lehet rájönni, mit fogsz olvasni a következő néhány sorocskában. Ez nem egy olyan bejegyzés. A cím random képeket ígér, és ti bizony random képeket fogtok kapni az elmúlt hétről.

Halloween-készülődés

Valamelyik nap a közeli Safewayben készítettem pár képet arról, milyen halloweeni dolgokat lehet ott kapni, pénteken pedig, mikor kisasszonyomot délben hazaeresztették az iskolából, együtt betévedtünk egy játékboltba, amit Halloween alkalmából, Halloween-bolttá alakítottak át. Tudjátok, olyan hely, ahol jelmezeket meg mindenféle egyéb kiegészítőket lehet kapni, és tökéletes helyszínek unalműzésre. Csupán egy  jó barátot/hostgyereket kell keresned, aki benne van a mókában, és onnantól fogva az egész olyan akár egy óriási játszótér.







Sose bízz fényképezést egy nyolc éves gyerekre...


A legelső képen Csonti Uraság található, az életnagyságú csontváz, akit mindig meglátogatok, mikor a Safewaybe megyek. Nagyjából egy hete, ugyan egy bevásárlókocsiban láttam ücsörögni szegény, akkor el is szomorodtam, hogy talán többet nem látom, de szerencsére utántöltöttek, és ismét van egy a boltban is. Talán nem kéne olyan sokszor odamennem és "barátkozni" vele, mert a végén még annyira hozzákötődök érzelmileg, hogy megveszem magamnak. Aztán magyarázhatom jövő júniusban a repülőtéren, miért is van egy élethű csontváz a csomagomban.

Teherautó, érdekes figyelmeztetéssel a hátulján...


Ha valaki nem tudná elolvasni: Work vehicle, do not follow (munkagép, ne kövesd)
Egyik nap, kisöreg iskolájából hazafelé jövet vetődtem valahogy mögé, és a nagyjából negyed órás utat azzal töltöttem, hogy próbáltam kitalálni, mire utalhat ez a felirat. Nem szabad mögötte haladnom az úton? Nem követhetem az építkezésre? Mert oda tartott az utcánktól nem messze, és amennyiben ez a helyzet, miért követne bárki is egy építkezés helyszínére egy főleg homokot szállító teherautót? 
Az élet nagy kérdése ez, talán egy szép napon meg tudom majd válaszolni, mit is jelent A Felirat.

Steve új ruhája


Nagyjából tavaly tél óta szegény hímnemű iPodom egy nagyon aranyos, rózsaszín-zöld kacskaringós tokban villogott, és már elég régóta keresek egy olyat, ami egyrészt jobban illik hozzá, másrészt meg jobban illik hozzá is. A gyerekekkel aztán betévedtünk egyszer a bethesdai Apple Store-ba, ahol megpillantottam ezt a gyöngyszemet, muszáj volt azonnal meg is vásárolnom. Azóta Steve egy olyan ruhát hord, amint szintén egy Steve van. (Ha érted miért, felkerülsz a legjobb barátaim listájára...)

Rockville Town Square







Kisasszonyom szülinapi buliba volt hivatalos Rockville-be, én meg eleinte úgy terveztem, amíg ő szülinapozik, én a kisöreggel meglátogatom a Glen Echo parkot, ahol ma valamiféle fesztivál volt, Csilla blogjában biztos olvashattok majd róla, és mert szerettem volna vele találkozni, meg mert régen jártam már a szívemcsücske Glen Echóban amúgy is, gondoltam két legyet ütök majd egy csapásra. Csak aztán rájöttem, hogy Rockville innen húsz percnyire van, ha az autópályán nagy a forgalom, még messzebb, oda-vissza furikázni nagyon nem érné meg, mert maximum talán tíz percet tölthetnék mókázással Csillával, meg a kisöreggel, aki valószínűleg pont addigra jönne bele a játékba, mire indulni kéne.
Így inkább szépen ott maradtunk a rockville-i városközpontban, ahol frozen yogurtot ettünk, a kisöreg köveken ugrált, én sütkéreztem a napon, és még egy könyvtárba is betévedtünk, ahonnan ugyan könyvet nem tudtunk kivenni, mert nem D.C. Library volt, hanem Montgomery County Library, ahová nincs olvasójegyem, de leültünk és elolvastunk pár képeskönyvet, és egész gyorsan elröppent a két óra.

Ennyi random képpel tudok most szolgálni, hamarosan biztos összegyűlik még több is. Egyelőre azonban készüljetek fel pár szülinapi ünnepléses bejegyzésre. Szerdán Bebe a tizedik... ja, nem... huszadik születésnapjának második évfordulóját ünnepli.


Észrevettétek, hogy elmaradt a beígért videó?
Jó, mert én sem.
Holnap érkezik.

4 megjegyzés:

  1. Helló Bebe, akinek tök jó a blogja!

    Már egy jóideje olvaslak, de ma gondoltam egyet és belenéztem az archívumba... és hűűűű, te is fehérvári vagy. És abbahagytad az egyetemet. Hát, ez a két dolog rám is igaz. :)

    Én épp Hollandiában vagyok, szintén Au-pairként, ha gondolod olvass bele a blogomba: http://kiskiruccanas.blogspot.nl/

    Minden jót,
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú sorstárs :D Csak azért, mert lusta voltam válaszolni, nem jelenti azt, hogy még nem néztem bele a blogodba, belenéztem, úristen, milyen szép helyen laksz!

      Óriási álmom egyszer Hollandiában lakni, szóval azt hiszem rendszeres olvasód leszek majd :)

      Törlés
  2. Talán még nem késtem el... De nagyon boldog szülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem, egyáltalán nem késtél el, nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés