2012. október 7., vasárnap

Többedik

A fenti szó hagyta el a szám csütörtökön, miközben Csillával vezettünk békésen hazafelé. (Mert bármit is állítson az a lány, én bizony békés sofőr vagyok...)

Ja, azt hittétek, van több része is a történetnek? Nincs. Ennyi a történet.
Valahonnan be kéne szereznem a Magyar helyesírás szabályait és párszor fejbecsapkodni magam vele, hátha akkor ismét megtanulok magyarul.

Többedik. Igazából egész érdekesen jó hangzása van. Mi lenne, ha kiegyeznénk abban, hogy igazából nem elfelejtek magyarul, hanem ezt a külföldön töltött időt arra használom, hogy megújítsam a nyelvet és én legyek a következő Kazinczy? Teljesen hihető magyarázat, maradjunk is ennél.

Többedik... Bebe, ez még tőled is kínos.

3 megjegyzés:

  1. Teljesen rendben van ez a "többedik". Ha van sokadik, akkor miért ne lehetne ez is? :)))

    VálaszTörlés
  2. Gugli a barátom, a többedik szó létezik, használják is :D

    VálaszTörlés
  3. Így van, sokan használják a 'többedik' szót, többek között mi, és nem állítottam, hogy nem vagy békés sofőr, hanem tényként közöltem. :P :D

    VálaszTörlés