2011. július 27., szerda

Átalakult az oldal

Amennyiben esetleg valakinek nem tűnt volna fel. A fejléc egyelőre lehet csak ideiglenes, mert nem vagyok teljesen megelégedve vele, de amit eredetileg terveztem, sehogy sem akart úgy kinézni, mint ahogy én szerettem volna, szóval bepöccentem, és csináltam egy fekete-fehéret.
Amire viszont nagyon büszke vagyok, az a blog új címe. A színek elárulják, minek a helyére került oda a Bebe szócska, a piros és a fehér mellé, és azt hiszem a mai nap összes kreatív energiája elment erre a címre, szóval mást nagyon nem tudok alkotni.
Igaz, nem is nagyon tudnék. Azt leszámítva, hogy tegnap este írt anyuka egy e-mailt, hogy nagyon várnak, meg biztos jól fogjuk magunkat érezni együtt, és tegnap voltak baseball meccsen, és elújságolták valakinek, hogy magyar au pair megy hozzájuk, mire kiderült, hogy annak a valakinek a nagyszülei magyarok voltak, ő maga is tud magyarul, és nemrég járt Fehérváron is. (Sokan biztos nem tudjátok, de én is fehérvári vagyok.) Kicsi a világ, vagy mi.
Aztán azzal zárta sorait, hogy a kislány kérdezi, mik a kedvenc színeim, mert szeretne nekem valami dekorációt gyártani. Hogy egyem az arany szivét.

Ezen kívül érkezett egy levelem a Community Counselortól is, a továbbiakban asszem csak CC lesz, hogy rajtam kívül van még egy magyar lány a környéken, és ők is nagyon várják már, hogy találkozhassunk.
Az ügynökség is küldött egy e-mailt, hogy tíz napon belül megküldik a vízumos papperokat, amikkel majd szépen be kell sétálnom a nagykövetségre, és a többi, és a többi. Ezekről jön majd beszámoló, amikor eljön az ideje. Mire hazaérek, valószínűleg várni is fognak már ezek a dokumentumok, kiszusszanom magamból Angliát, és állok is neki az intézkedésnek. Mozgalmas pár hetem lesz, az már biztos.

4 megjegyzés:

  1. Jajj olyan izgi..Olyan jo neked ,hogy mar vegre megkezdheted intezni ezeket a dolgokat is:) Az oldal meg szerintem szuper lett..Annyira varom,hogy a kintletedrol olvashassak.Sok szerencset mindenhez!:)

    VálaszTörlés
  2. Hurrá, hurrá!Újabb "leányzó" a környéken!Várunk szeretettel!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Pár napja találtam rá a blogodra, sok siket kívánok az USAbeli au pair-kedéshez, majd igyekszem figyelemmel kísérni a blogodat és talán egyszer majd én is követlek a nagy Amerikába :-)

    u.i.: kreatív a fejléc ;-)

    üdv

    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Hahó csajszik, köszönöm szépen a kedves szavakat, édesek vagytok :)

    Bianka: Ne aggódj, hamarosan összejön egy szuper család neked, én legalábbis nagyon szorítok érte, hogy így legyen. :)

    Orsi: Én is nagyon várom már, hogy mehessek, meg találkozhassak a "nagyokkal", akik már kint vagytok egy jó ideje. :D

    Kriszta: Nem épp életem fő műve, mármint a fejléc, de azért köszi. :)

    VálaszTörlés