2011. szeptember 29., csütörtök

Törölve

Mármint a tegnapi bejegyzés.
Lehet csak én vagyok túl paranoiás, de épp az előbb néztem meg a statisztikáknál, hogy összesen öten nézték meg Gugli-fordító segítségével. Lehetséges, hogy ugyan valami totál random emberek, akik ráakadtak a blogomra, vagy au pair társaim, akik Facebookról keveredtek ide, és kíváncsiak voltak, miről is szól, de mi van, ha nem?
Nem szeretnék bajba kerülni amiatt, hogy mit tudom én, lehet túl sok infót osztottam meg veletek. Vagy nem tudom. Szóval, a szerencsésebbek, meg gyorsabbak láthatták, hogyan telik egy napom, úgy kb, a többiektől meg bocsi, de erről most lemaradtatok. Pedig egy fél mondatnyi Kém Múzeum sem volt benne. Úgy bizony.

6 megjegyzés:

  1. Kár volt törölnöd.:((

    Nem volt semmi privát benne.

    Nagyon jó kis bejegyzés volt inkább.

    VálaszTörlés
  2. En meg elcsiptem:P Varom az ujabb spy museumos bejegyzeseket:D :*

    VálaszTörlés
  3. teljesen fölösleges volt törölnöd szerintem is. Semmi olyan nem volt benne:)

    VálaszTörlés
  4. Szerencsére én még láttam!:) És ezt is tök jó volt olvasni, ugyanúgy, ahogy minden Spy museumos kis sztorit is! HIdd el, hogy az unatkozó magyar lányoknak minden nagyon érdekes, aminek egy kicsit is köze van az USA-hoz. Az amcsi srácok meg főleg!;)

    VálaszTörlés
  5. Jaj Bebe, hát én annyira nagyon örülök neked :D ne haragudj, hogy így letámadlak, ráadásul egy olyan bejegyzésnél, amit valószínűleg már ezer éve elfelejtettél, de jelenleg idáig jutottam az olvasásban. Szóval nem hiszem, hogy nagyon sűrűn emlékeznél rám, minden esetre volt anno egy gportálos oldalam, amint julicsenge néven futottam. Na, csak azt akartam mondani, hogy örülök, hogy eszembe jutott a régi oldalad és valahogy elkeveredtem idáig, mert nagyon bírom a fejed így ismeretlenül is :D És amint kevésbé érzem, hogy mindjárt kiesik a szemem, folytatom az olvasást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont azon gondolkodtam egyik nap, hogy vannak-e még emberek, akik valahogy a régi G-portalos időkből keveredtek ide, vagy követtek egészen onnantól kezdve.
      És láss csodát, vannak :D Persze, hogy emklékszek rád, egyébként, én mindenkire emlékszek.

      De régen is volt már mindaz, te jó ég...

      Törlés