2011. november 16., szerda

Holnap

Holnap.

HOLNAP!

Luzita délelőtt írt sms-t, hogy nagyon izgatott már. Pedig ő nem is szereti az Owl City-t, vagy legalábbis nem igazán ismerte eddig. Akkor képzelhetetik én milyen állapotban vagyok.
Sajnos képtelen vagyok normális dolgokról írni.

Na jó, talán egyről mégis. Kiderült, hogy anyuka egyik tesója, a feleségével együtt Doctor Who könyveket ír. Aztán az is kiderült, hogy a szülők ismernek valami professzort, aki a rajongói közösségek viselkedéséről ír valami akármit, és pont a Supernatural rajongói bázisán keresztül bemutatva. Az apuka szerint elképzelhető, hogy előbb-utóbb mindkét emberrel találkozni fogok.
Anyuka tesójával legalábbis biztosan.
Amennyiben azzal a professzorral is, majd természetesen tájékoztatják róla, hogy tagja vagyok annak a bizonyos rajongói bázisnak, és talán tudok pár információval szolgálni azt illetően, miért vagyunk olyanok, amilyenek. Őrültek.


Holnap ilyenkor már a koncerten tombolok. Vagy talán már vége is lesz, de még a hatása alatt állok. Képek jönnek természetesen, talán videók is, attól függően, milyen helyem lesz.

Holnap, holnap, holnap. ÁÁÁÁÁÁ!

3 megjegyzés:

  1. Érezzétek nagyon jól magatokat, és ha lehet, csinálj sok képet!

    VálaszTörlés
  2. Majdnem olyan izgatott vagyok, mint te!:D Na azért nem, de lélekben én is ott leszek :)

    VálaszTörlés
  3. Sziia,én meg itt szerény kis országunkban hallgatom,Adam dalait :) de még igy is milyen jó érzés, nyugalom és jókedv :)

    VálaszTörlés