2012. március 3., szombat

Jegyeim története

Ma reggel, nyugati parti idő szerint reggel nyolckor, itteni idő szerint délelőtt tizenegykor nyílt meg a Comic-Con jegyvétel. Azok, akik Facebookos pajtijaim, illetve azok, akik elolvasták a címet, már tudhatják röviden, mi a történet vége, és ha esetleg nem érdekli őket a hosszabb és némileg érdekesebb változat, itt most abba is hagyhatják az olvasást.
Délelőtt pont dolgoztam, szóval én miközben már háromnegyed tizenegykor a jegyvétel linkjére tapasztott tekintettel ültem a számítógép előtt, próbáltam lekötni kisöregem mindenféle csuda dologgal, amit esetleg a szobámban találhat, és amik játszásával még véletlenül sem mászkálna a számítógép közelébe. Végül, természetesen az iPodom nyert, mert annál jobb móka nincs, én meg remegő kezekkel, belső szervekkel, hajszálakkal vártam a délelőtt tizenegyet. Az óra nagyon-nagyon lassan 10:59-ről végül 11:00-ra váltott, én kattintottam a linkre, de az... nem működött. Nagyjából három értékes percet pazaroltam el azzal, hogy próbálkoztam a link újra és újra megnyitásával, és csak ezután mentem fel a Comic-Con honlapjára, ahol egy nagy zöld gomb mutatta: erre gyere jegyet venni.
Mentem, és ez a kép fogadott. Kattintásra megnő.

A lényeg, hogy mindenki, aki jegyet szeretett volna vásárolni, ebbe a várószobába került. A rendszer két percenként frissítette önmagát, és mutatta, hogyan kerültél előbbre és előbbre. Mikor a sor elejére kerültél, megkezdhetted a jegyvételt.
Íme a várakozás részletes krónikája:

11:13: 16534 Úgy érzem magam, mint ahogy az apukák érezhetik magukat a szülőszoba ajtaja előtt.
11:14: 15784 I'm so excited, I just can't hide it énekeljük a kisöreggel.
11:19: 14334 Azt írták, ha negyvenezerről indulsz, biztos nem lesz jegyed. Én tizennyolctól indultam, bizakodó vagyok.
11:22: 12884 A szerencsét hozó majmos sapkám, Supernatural-pólóm és szerencsenyakláncom van rajtam. Ó, és szerencsebugyi. Ennyi szerencsével talán még a lottót is megnyerhetném ma.
11:26: All badge categories are currently available for purchase. (Jelenleg az összes jegytipus elérhető.) Még 11334 emberen keresztül tartsatok ki, kérlek!
11:29: 10584 Lassan tízezer alá kerülünk. Ez jó hír. Asszem.
11:30: 9784 Még mindig elérhető az összes kategória. Remélem ebből a kilencezerből páran véletlenül frissítik a rendszert maguktól, vagy a lefagy a gépük és rögtön a sor végére kerülnek.
11:32: 8934 Visszaszívom. Ha rosszat kívánok nekik, a karma majd jól kicseszik velem. Remélem, mindenki, aki előttem áll sorban, megkapja majd a jegyét, úgy, hogy azért jusson nekem is.
11:35: 8034 Four-day badge inventory is running low. (Négynapos jegyek kezdenek elfogyni.) Hát basszus. Nem baj, arról nem írnak semmit, hogy mi van a 4+1 naposokkal.
11:37: A négynapos jegyek elfogytak. Szuper. Ha négyszer egy napot veszek kicsivel többe kerül, de nem baj. 7284.
11:38: 6434 Még mindig van remény
11:41: 5684 Kisöreg megéhezett. Quesadillát kér, ami annyira nem időigényes, de minden perc számít. Felrohantam a hűtőhöz, téptem az ajtaját őrültek módjára, apuka csak annyit kérdezett: mi a számod? Mondtam, hogy hatezer. Azt válaszolta, ne aggódjak, majd ő elkészíti a kaját, menjek a jegyeimhez. Best. Host family. Ever.
11:47: A szombati jegyek kezdenek elfogyni. Mire sorra kerülök, szerintem két napra tudok majd jegyet venni. 3334.
11:49: 2434 Még mindig vannak szombati jegyek.
11:50: 1484 És még mindig vannak szombati jegyek. Tartsatok ki, kérlek!
11:53: 484 A szombati jegyek elfogytak. De a következő körben már lehet sorra kerülök. Arról még nincs hír, hogy a többi nap elfogyóban lenne.
11:57: HÁROM NAP! Csütörtök, péntek, vasárnap... jövök!

Az összes jegy kicsivel délután egy előtt fogyott el, vagyis kevesebb mint két óra alatt. Lesz még egy kör, mikor azokat a jegyeket lehet majd megvenni, amiket visszamondtak, talán akkor majd sikerül beszereznem egy szombatit is. Ha nem, az sem olyan óriási nagy baj. Három nap is bőven elég ebből az őrületből, ahhoz képest, hogy körülbelül egy éve még azt hittem, sosem lesz alkalmam ellátogatni a világ legnagyobb kockatalálkozójára.



5 megjegyzés:

  1. Hú de izgultam mi lesz a vége. :D Persze sejtettem, hogy happy end...

    VálaszTörlés
  2. Gratula a jegyeidhez!

    És köszi, hogy tettél ki oldalra blogokat!!! :)))

    VálaszTörlés
  3. huhú, Comic Con! kicsit irigyellek, én is szeretnék egyszer eljutni, csudajó lesz neked :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon irigy vagyok most! Sok sok szórakozást neked és örülök, hogy sikerült, egyszer én is eljutok érzem... :)

    VálaszTörlés