2012. május 21., hétfő

Kisebb-nagyobb örömök

Na jó, szóv az előző két bejegyzés igencsak negatívra sikeredett, én meg nem igazán szeretem a negatív dolgokat, szóval gyorsan tegyünk is rendbe mindenféle egyensúlyt egy boldog bejegyzéssel. A boldog bejegyzéshez például tartozik egy dalocska is, amit ma rongyosra hallgattam az iPodomon.
Igazából, mivel franciául van, az én franciatudásom pedig kimerül a köszönésnél illetve bagett-kérésnél, fogalmam sincs, miről szól a dal. Mindenképpen meg kell majd kérdeznem a franciául tudó ismerőseim, mert utálok úgy hangosan énekelni valamit, hogy közben halvány lila gőzöm sincs, miről halandzsázok.

A boldog bejegyzéshez tartozik, hogy megtaláltam álmaim parfümjét. Nem lövöm le a poént, hogy milyen parfümről van szó, de azért megosztanám, mi van a doboza hátuljára nyomtatva, hátha esetleg valakinek időközben leesek. A megfejtés a bejegyzés végén látható lesz majd. A leíráshoz angoltudás, vagy profi Google-fordító használat javasolt.
Possessed of superhuman strength, genius-level intelligence, mystical powers, telepathy, flight, clairvoyance, therianthropy and teleportation... who could blame you for becoming the greatest trickster of them all? So wear your crown of baleful maleficence with pride, let mirth and mayhem stand ready, anticipating your every command. Test their mettle knowing you have nothing to fear, your are Mischief and you were made to rule.

A boldog bejegyzéshez tartozik, hogy jelentkeztem önkéntesnek a Nerd HQ-ra. Ami, ha esetleg valaki elfelejtette volna, a Comic-Con ideje alatt zajló, mini kocka-összejövetel. Persze, ez nem azt jelenti, hogy el is fogadják a jelentkezési lapom, mert valószínűleg nem fogják, de ha mégis, azt azt jelenti, hogy lesz pár igencsak mozgalmas órám, amíg embereket irányítok, vizet osztogatok, játékokhoz asszisztálok, szórólapot osztogatok, vagy bármi ilyesmi. És még a jegyért sem kéne fizetnem.

A boldog bejegyzéshez tartozik egy tegnap délutáni spontán frozen yogurtozás a gyerkőceimmel. Igazából a kiadós napozás után egyébként is jó kedvvel álltam neki a munkának, de mindannyian tudjuk, hogy sokkal gyorsabban repül az idő, ha nem otthon tartózkodunk.


A boldog bejegyzéshez tartozik, hogy ma délben összefutottam Floriane-nel, gyorsan megebédeltünk együtt, közben megbeszéltük, hogy talán most hétvégén sikerül majd eljutnunk a Six Flagsbe, igaz, már csak Kate nélkül, és, hogy szerdán elugrunk a Hard Rock Caféba ebédelni. Kate-tel. Búcsúebédet tartani. Nem vidámpark, az igaz, de ettől függetlenül biztos jól fogjuk érezni magunkat, és egy jót eszünk majd.

A boldog bejegyzéshez tartozik, hogy miután Floriane-nel találkoztam, a mozi titokzatos mágneses ereje magába szippantott, és ismét megnéztem az Avengerst. Sokadjára. Még mindig úgy vagyok vele, hogy egyre jobban és jobban tetszik minden egyes vetítés után, és ha lenne rá anyagi keretem azonnal állnék be a sorba ismét, miután vége a filmnek, és már venném is a jegyem a következőre. Ez sajna, azonban, nem lehetséges.

A boldog bejegyzéshez tartozik egy kupica izraeli ötven fokos csodaital is. Fogalmam sincs, mi a neve, abszinthoz hasonló íze van, és igencsak jót tett az én szomorkás kedvemnek, pedig tényleg csak egy pohárkával ittam belőle. Így jár az, aki lassan már nyolc hónapja távol tartja magát az alkoholmentes üdítőitaloktól. A jó oldala ennek az, hogy mikor majd hazamegyek, és esetleg Bebe-köszöntő partit csap nekem valaki, nem kell több ezer pénzt elköltenem Bambira, hogy megérezzem annak a bizonyos Bambinak a hatását.
Az itókát egyébként a pótapukámtól kaptam, ugyanis medencenyitó-kötőjel-grillpartit tartottak egy másik családdal, és mikor hazaértem, megkérdezték, szeretnék-e csatlakozni, én meg rögtön rávágtam, hogyafenébe ne akarnék csatlakozni. Így aztán a két apuka rögtön kezembe is nyomta a csodaitalt, kosaraztam a gyerekeimmel, belelógattam a lábam a medencébe, ettem hot-dogot, ismét kosaraztunk, gyerekek a felnőttek ellen, és én valahogy a gyerekek csapatába kerültem, meg minden ilyesmi.

Összességében tehát, azt kell mondanom, végül szép befejezése lett a pocsék hetemnek, szóval napenergiával, meg mindenféle hepi energiával feltöltődve vágok neki a következőnek, ami remélhetőleg már sokkal jobban fog sikerülni. 

Már csak annyi van hátra, hogy megmutassam, amire mindenki annyira várt, vagyis A parfümöm nevét, meg egyéb adatait.
Nem tudom, mennyire világos ez, de egy Loki-parfümről van szó. Igen, az a Loki. Az Avengers főgonosza, Loki. Mert bizony léteznek olyanok, hogy Avengers-parfümök, itt a honlap, meg lehet kukkantani mindet. Igazából csak egy, a Fekete Özvegyes az, ami kimondottam lányoknak készült, de ez viszont unisex illat, és mivel amúgy sem vagyok épp a legnőiesebb jelenség, Loki meg a szívem csücsöke, gondoltam egye fene, teszek vele egy próbát. Milyen jól tettem. Nem tudnám megmagyarázni, de ez az illat egész egyszerűen én vagyok. Lehet be kéne raktároznom belőle, mielőtt eltűnne, hogy örökre maradjon belőle.

5 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a francia szám, én is nagyon rákaptam (bár most láttam itt nálad először) - de köszi nagyon, hogy megosztottad velünk is ;) A francia nyelv amúgy is az egyik ilyen plátói szerelmem marad, de addig úgysem nyugszom míg meg nem tanulom azt is. Te tanultad esetleg? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tanultam, épp azért zavar annyira, hogy nem értem, miről is szól :D

      Törlés
  2. Névtelen25/5/12 01:51

    A Mischief parfümöt honnan rendelted? A Marvel webshoppból? Továbbá mennyibe került?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy külön honlapjuk, ez: https://www.avengerscologne.com/

      innen lehet rendelni :)
      30 dollárba kerül, most épp ingyenes házhozszállítással, mondjuk azt nem tudom, hogy csak az USA-ra érvényes, vagy úgy bárhová

      Törlés
  3. Névtelen25/5/12 12:11

    Köszönöm :)

    VálaszTörlés