2012. július 28., szombat

Jé, nekem van egy blogom, amit írni kéne

A Comic-Conos beszámolók óta nem született egy bejegyzés sem. És, most lehet utálni fogtok, egyrészt azért, mert éssel kezdtem egy mondatot, másrészt meg azért, mert ez is csak egy nagyon gyors, nagyon rövid bejelentkező rész lesz. Éjfélre jár az idő, most néztem végig az Olimpia megnyítóját, álmos vagyok. 
Ha már Olimpia... az egész családból én voltam az egyetlen, aki ébren ki bírta várni a ceremónia végét, így amíg a magyar csapat bevonulásakor mindenki vígan ujjongott (aztán gyorsan áttért sportolóink ruházatának kibeszélésére, aminek a végén megállapodtunk, hogy jó, amiért ismernek engem és látják, hogy normálisan öltözködök, mert másképp azt hinnék a megnyitós öltözékek alapján, hogy a magyarok fura ruhákat hordanak... ezzel a kijelentéssel mélységesen egyet kellett értenem, sajnos...), mire az USA csapatához értünk, már csupán én maradtam ébren, de azért csendesen, nehogy felébresszem a körülöttem szunyókáló szülőket és kisasszonyt örültem nekik, ha már a család többi tagja volt olyan rendes és örült az én országomnak. Azt hiszem, az előző a leghosszabb mondat, amit leírtam a blog történelmében.
Mikor Paul McCartney énekelni kezdett, aztán hirtelen mindenki felébredt, a kisasszonyt leszámítva, aki az év viharát is békésen átaludta, és mi is szépen becsatlakoztunk és mini Hey Jude-koncertet tarottunk a nappaliban. Utána meg szépen mindenki elvonult a szobájába aludni. Mármint izé... azok, akik nem jöttek rá, hogy régen írtak már bármit is a blogba, amit vezetnek.

Én is csak azért jöttem, hogy elmondjam, a következő két hétben valószínűleg nem sokat fogok jelentkezni. Sajnos, pontosan nem mondhatom meg miért is nem, annyi biztos, hogy a menő, szivecskés bőröndöm ismét tele van, meg valamiféle üdülőváros is szerepet játszik a dologban. Hé, nézzétek a jó oldalát, hamarosan ismét érdekes élménybeszámolókkal, meg képekkel teli bejegyzésekkel jövök majd, juhú! Így, nyilván a három napos szabály sem lesz érvényes, mert ki tudja, mikor leszek internetközelben. Amint megint jelentkezek, majd gyorsan leírom, kik kapnak képeslapot, hogy küldhessék nekem a címüket. 

Remélem nincs harag, főleg azért nem, mert képtelen vagyok normális bejegyzéssel szolgálni. Tudjátok, hogy szeretlek titeket.

4 megjegyzés:

  1. Itthon sem volt nagy siker az olimpikonok rucija :(

    VálaszTörlés
  2. jhótitokzatosnyaralásosdit Bebe (:

    VálaszTörlés
  3. Én is néztem az olimpia megnyitót, és szerintem nagyon szuper volt - főleg a Mr. Bean-es rész. :))
    2 hét múlva mire hazaérsz a nyaralásból én már ott leszek, és helyből olvashatom a bejegyzésed. Juhéjj!! :)))
    Kellemes nyaralást kívánok! :)

    VálaszTörlés