2013. március 1., péntek

The F-files: Idén újra

Aki esetleg nem tudná, mit is takar a fenti cím, mert már kihagy a memóriája, vagy éppen nemrég csatlakozott a blog olvasóközönségéhez, elolvashatja a tavalyi beszámolóm első, második és harmadik részét. 

A többiek pedig már most elkezdhetnek örülni, hogy április elején végre valami másról is olvashatnak majd mint Mike mosolya, meg egyéb ehhez hasonló dolgok.
Igazából, mikor pótapukám felajánlotta, hogy idén is mehetnék a nagyiékhoz a gyerekekkel, nem sokat gondolkodtam a dolgom. Igen, emlékeim szerint, tavaly nagyon elfáradtam az egy hét végére, de teljesen ingyen elutaztam Floridába, ahol volt szállásom, kajám, barnultam (bár inkább lesültem, hála annak, hogy fogalmam sem volt arról, Floridában mennyire tud tűzni a nap), és különben is, tavasszal rövidnadrágban és ujjatlan pólóban rohangálni fel-alá, miközben mindenki más vékony kabátot és hosszú nadrágot kénytelen viselni, egyszerűen fantasztikus érzés. Megmondtam tehát, hogy foglalja azt a repülőjegyet nekem is, készen állok a kalandra!
Egyéb terveim amúgy sincsenek egyelőre, és ha lennének is, valószínűleg rengeteg pénzt kéne költenem rájuk. 
Azt egyelőre még nem tudom, pontosan mi lesz az idei program, de szó esett a Busch Gardens nevezetű vidámpark meglátogatásáról, töménytelen mennyiségű strandolásról, és hajókázásról, amit az idén akár ki is hagyhatok, bár talán illene elmennem, csak azért, hogy fényképet készíthessek delfinekről. 
Én igazából már akkor elégedett leszek, ha idén nem sül rákvörösre az arcom, ismét meglátogatjuk a helyet, ahol a világ legfinomabb fagyiját lehet kapni és Finn kutya ugyanúgy megörül majd nekem, mint mikor először találkoztunk.
Március 26-án kezdődik a móka, kevesebb mint egy hónap múlva, yippee-ki-yay!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése